Svar på tal

2015-01-28 | 23:22:52
Anonym Om: winter wonderland
Vart är väskan ifrån?
Svar:
Väskan är från Zara, du hittar liknande här
 
kan du snälla lägga ut bilder på din lägenhet 
Svar:
Be patient, det kommer!
 
Anonym Om: Selfie
Har du förstorat läpparna? :)
Svar:
Ja, det har jag :)
 
Linnea Om: Bananpankaka
Vart i Uddevalla ligger din lägenhet? :)
Svar:
Jag bor på söder i Uddevalla. Precis mellan Papilon och tunneln upp mot kapelle!
 
Tänker du någon gång utbilda dig till läkare i och med att du skrev att det är ditt drömyrke? :)
Svar:
Jag vet inte ännu. Men det lutar absolut åt någonting inom vården! :)
 
Anonym Om: Kvällis
Varför slutade du på biltema om du trivdes så bra där? :)
Svar:
Biltema eller handels, har någon "lag" som innebär att man endast får jobba ett visst antal dagar (2 år ungefär) som timmare, och sedan måste man få en fast anställning. Men Biltema hade inga lediga fasta tjänster, så därför valde jag att sluta några månader innan mina dagar tog slut och började på IKEA och Harmonix istället. Trivdes verkligen SÅ bra på Biltema, och hade väldigt gärna jobbat kvar. Men livet är som livet är. Vem vet, kanske kommer tillbaka om något år haha
 
Anonym Om: Nudie
snygg!!! 
kan du inte visa fler bilder på din lägenhet :)? älskar din blogg!
Svar:
Absolut, det kommer! Tack så mycket, kul att höra :D
 
Om: Matcha
Hejsan! Jag har en fråga, när du jobbade på Biltema så stod du i caféet va? Jag undrar om du fick samma lön som de som arbetade ute i butiken? Alltså om du hade handelsavtal eller restaurang? :
Svar:
Hej hej, jag fick handelslön eftersom jag var i butik och kassa också. På biltema har de ingen som BARA är i cafét, tror det hade blivit lite krångligt om man skall ha olika avtal då :)
 
vart är din snygga marmorbräda ifrån? fett nice!
Svar:
Visst är den fin ihih. Den är från Cervera! Inte alls dyr heller ;)
 
Jennifer Om: Bricks and stars
Har du köpt lägenhet eller är det Hyres? Vem hur du av i så fall??
Svar:
Jag hyr en 2:a på 55 kvm av Apelman & Sons :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

På vilken klinik förstorade du läpparna och vad hette hon som utförde behandlingen på dig?:) jätte fint och naturligt resultat!

2015-01-29 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0