My alltime favourite series

2015-01-19 | 12:16:00
GG - Så mycket drama, så mycket intriger och så sjukt snygga kläder. Kan inte annat än älska denna serie!
Desperate housewives - Världens mysigaste serie. Kan inte slita mig. Händer alltid saker och man blir så kär i karaktärerna. 
Heroes - OMG. Behöver jag säga mer? Så sjukt jävla spännande serie. Kan inte släppa den!
PB - Så mycket tanke bakom denna serie. Har kollat om den minst 5 gånger. Utan tvekan min största favorit!
 Orange is the new black - Sjukt underhållande serie. Väntar på den nya säsongen med spänning! Inte för dramatisk och inte för soft. Någon perfekt därimellan!
The OC - Trots att denna serie är såå gammal så är den så sjukt bra. Så många gånger jag gråtit och skrattat till denna. Bästa någonsin!
BBT - Världens roligaste sitcom. Sheldon är min idol!
Grey's - Kommer aldrig sluta följa denna serie. Varje avsnitt är så sjukt bra och spännande, och det bästa är ju att de är läkare vilket är mitt drömyrke. 
PLL - Trodde det var världens fjantserie från början. Men nu är jag helt hooked. Så sjukt spännande
Vamp - samma som ovan, tyckte den var så töntig i början. Men nu älskar jag den! Missar aldrig något avsnitt!

Här har mi mina favorit serier, ifall ni någonsin sitter hemma och inte har någonting att kolla på haha. Letar nu efter en ny favorit jag kan fasta för. Hört att supernatural, lost och game of thrones är ett måste? Någon av er som kan komma med tips?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Tänker du någon gång utbilda dig till läkare i och med att du skrev att det är ditt drömyrke? :)

2015-01-20 @ 19:32:14
Postat av: Anonym

Suits = Advokater i New York, mhh!
Entourage!

2015-01-21 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0