svar på tal

2014-01-20 | 14:57:28
Anonym Om: ABU DHABI part 5
Hahaha e de en Kingsland tröja du har på dig!? De är ju en hästtröja 🙈 pös
Svar: Haha det är mycket möjligt att det är en Kingsland. Tröjan är min låtsasmammas, och hon rider :) Men varm var den i alla fall 
 
nici miller Om: Ingen täckning
hur mycket snö är det????
Svar: Just nu är det någon/några decimeter snö ute :) Sååå mysigt!
 
kan du länka skjortan? den va helt perfekt!
Svar: Var ute efter en skjorta som inte var slimfit.. Så denna skjorta köpte jag faktiskt på mamma-avdelningen på H&M! :) Kika runt där så hittar du den säkert.
 
 
VARFÖR är inte du modell? På riktigt, VARFÖR????
Svar: Haha go du är, men modeller måste vara pinnnnsmala och göra sig asbra på bild. Stämmer inte in på mig så bra :)
 
Anonym Om: Mitt 2013
Vad har du för foundation?
Svar: Se svaret nedan! :)
 
Anonym Om: Nytt år
Vad heter din fondation? Letar nämligen efter en bra men har inte hittat någon..
Svar: Min foundation kommer från Lancome och heter Tent miracle. Jag har nummer 02 tror jag :) Sedan använder jag även Bareminerals puderfoundation i färgen light!
 
Snygga kläder!!!! Varifrån är dessa skönhet?? :)
Svar: Tack så mycket! Kjolen är från Lindex och tröjan från Forever21 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0