Mitt 2013

2013-12-31 | 10:25:00
Eftersom mitt jetlag fortfarande sitter i och jag vaknar så tidigt, så tänkte jag göra en recap från mitt år. Enjoy!
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag reste för första gången helt själv, till Spanien två gånger vilket var stort för mig. Tog studenten, blev klar med allt arbete i skolan, gick på bal, träffade nya människor och förvånade mig själv med att göra saker jag aldrig tidigare trott att jag kunde.

 
 
Hur har ditt 2013 varit?

Nog det bästa året hitills. Jag har haft så jävla kul med mina nära och kära, och knappt några "downmoments" som tidigare år.

Blev du kär i år?

Var det sen tidigare, så jnej.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Jag kommer aldrig glömma dagen jag tog studenten, veckorna innan när det var en massa studentfester, balen, midsommar osv.

 
Hur har du förändrats som person?

Jag tycker att jag har blivit mer säker i mig själv och framförallt blivit starkare och mer positiv. Lärt mig ta mer ansvar

Vad är din största framgång 2013?

Min största framgång… Det måste nog vara min personliga utveckling. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Åh, det är så mycket i år som gjort mig glad. Jag har verkligen insett vilka underbara människor jag har omkring mig. Mitt nya jobb på biltema har nog varit en av de största glädjespridarna. Har aldrig trivts så bra som där. Alla resor, studenten, fester, mina vänner, min familj, en speciell person. Ah allt har gjort mig glad.

 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Oblivion - Bastille, När lyktorna tänds - Håkan Hellström, Albatraoz, Mirrors - Justim Timblerlake och Cut - Plumb

Vem har du umgåtts med mest?

Becca, Lina, Malin, Gadd, Anna, Adam, Ebba, Julia, Tobbe, Cornelia, Mamma och sen dem på jobbet.

 
Har du haft ett förhållande under 2013?

Njae

Vad är det viktigaste du tar med dig ifrån 2013?

Allt positivt som hänt. Mitt "nya" sätt att se på trista situationer och min nya styrka att ignorera skit. "Tänk yoga"!

 
Vart reste du under 2013?

Jag har rest till Spanien två gånger i år, Rhodos i Grekland, USA - Las vegas, Santa cruiz, Santa barabara, San fransisco, North dakota osv, Stockholm, Abu Dhabi sedan var jag och mina systrar uppe i fjällen under en dag för lite skidåkning.

 
Bästa köpet?

Åh den var svår. Måste vara mina silverringar jag fick från Ebba när jag fyllde år. Tar aldrig av dem. Sedan min foundation, den är jag riktigt nöjd med!

 
Vad spenderade du mest pengar på?

KLÄDER, underkläder, resor, presenter och mat ute.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Min födelsedag spenderades när vi var i San Fransisco. Vi käkade mat i hamnen, promenerade runt i staden, shoppade en massa. Käkade middag i China town (och som jag längtade efter att åka dit. Har alltid varit en dröm). På kvällen hade vi mexikans fest vid poolen med liveband och massa mat, och det var riktigt awesome.

 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Nej, inget kunde nog ha gjort mitt år bättre. Kanske lite mindre drama, men annars har det varit perfekt!

Vem saknade du?

Saknat Cornelia som flyttat iväg till Norge med sin pojkvän, saknat Gottis som tagit sitt pickpack upp till Stockholm och nu efter studenten saknar jag mina babes Joanna och Alice samt min lilla klass. Sedan saknar jag pappa, Nici och Mia som flyttat till Abu dhabi. Tur att man kan resa!!

De bästa nya människorna du träffade?

Måste vara Julia, Cornelia Theodorsson, folk från jobbet och ah. Har säkert glömt någon viktig nu haha...

 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Ta ditt jävla körkort!!!! Res mycket! Spara pengar! Och njut lika mycket som du gjort under 2013. Med en positiv inställning blir allt bra.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3

2013-12-31 @ 10:49:43
URL: http://jorebeccas.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad har du för foundation?

2014-01-01 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0