När man har tråkigt kan man göra detta..

2016-03-08 | 00:14:43

1. Vem är din bästa vän? Viktor, Becca, Lina, Freja och Cornelia 
2. Vad har du för skostorlek? 38-39
3. Brukar du skratta för dig själv? Haha ja, det händer
4. Vilket är ditt favoritnummer? 7 eller 14
5. Vad var det senaste du åt? Ölkorv och en rawfood chokladboll.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Mossgrön eller ljus/klar orange
7. Hur är vädret just nu? Snö och slask
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Min pojkvän
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Helheten. Längd, hårfärg och armar/händer 
10. Tv eller dator? Båda
11. Favorit TV-program? Just nu är jag beroende av Modern family. Men följer typ 100 andra shower, så kan inte nämna en favorit.
12. Har du några syskon? Oh yes! Två systrar och två bröder
13. Längd? 172 cm
14. Hårfärg? Mörkblond
15. Ögonfärg? Gröna
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Inget stort fan av högtider.. Men gillar nog halloween och midsommar mest
18. Favorit månad? Augusti tror jag. Oftast fint väder, sedan brukar jag försöka ta semester sista veckan i augusti. Vilket alltid är skönt! 
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning?Ja det har jag gjort, så konstigt när det händer. Men ibland behöver man bara släppa ut det antar jag?
20. Vilken var den senaste filmen du såg? My sisters keeper
21. Favoritdag på året? Ingen aning... En härlig sommardag när man är ledig och umgås med familj och vänner? 
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Nej det tror jag inte... Tycker att båda parterna skall försöka lika mycket. Det är inte stenåldern vi lever i liksom! 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Haha det tror jag inte..
24. Kramar eller kyssar? ÄLSKAR att mysa. Så båda
25. Choklad eller vanilj? Får nog säga vanilj på den. Choklad blir lätt för mäktigt 
26. Har du tatueringar? Ja! Fyra stycken små
27. Vad lyssnar du på just nu? Modern familj och viktor som snarkar hihi 
28. Är du kär i någon kändis? Har väl en crush på en... Eller fler skådisar
29. Vilka böcker läser du just nu? Ingen, är dålig på att läsa böcker när jag inte är utomlands. Är dock sugen på att läsa the secret. 
30. Piercingar? Har i öronen, nipplen och en i brosket i örat
31. Vad gör du just nu? Skriver denna listan och skall snart sova 
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Salta och smöriga. Mums 
33. Hundar eller katter? Hundar
34. Favoritblomma? Pioner alla dagar i veckan. Sååå himla fina!!!!!
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Ja det tror jag väl
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja, min pojkvän
37. Har du älskat någon nångång? Ja
38. Vem vill du träffa just nu? Ååh Freja, Cornelia, Felicia, Lina och Malin. Alla bor för långt bort från mig just nu... 
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja absolut. Kanske inte umgås dagligen med alla dock.
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej
41. Gillar du att flyga flygplan? Nej fy. Och för att vara en som flyger relativt ofta borde jag väl göra det. Men får alltid ont i magen och känner mig sjukt instängd och smutsig. 
42. Höger eller vänster-hänt? Jag är högerhänt
43. Hur många kuddar sover du med? Haha fråga min pojkvän... Han är nog lite trött på alla kuddar här hemma. Vi har 12(!!) kuddar i sängen. Men sover nog bara med 6-7 st. 4 är mest för prydnad hihi
44. Saknar du någon? Ja, Ebba, Nici och pappa just nu

Kommentarer
Postat av: ebba

saknar dig med <3

2016-03-08 @ 10:03:08
Postat av: Cornelia

Åh tänker att jag ska ringa hela tiden men livet kommer i mellan. Lovar att ringa i veckan älskling!! ❤️❤️

2016-03-09 @ 08:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0