2016

2016-01-02 | 00:18:20

Firade in det nya året på jobbet. Vilket faktiskt funkade bra, då nyår är den högtid jag gillar minst på året. Vi var alla klädda i fluga och skjorta och allt var så fint uppstyrt och dukat. Efter tolvslaget kom även min älskling och hans killgäng förbi och jag fick min nyårskyss (aningen sent, men det gör inget eftersom den var från honom). Har haft ett helt magiskt 2015, som tidigare år. Med positiv energi, fina vänner, resor, jobb och är såklart extra glad att jag träffat och flyttat ihop med Viktor. Kunde inte önskat mig en finare pojkvän, är så kär att jag kan sväva. 
Med detta sagt är jag nu taggad på vad 2016 har att erbjuda! Gott nytt år kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0