Grey

2016-02-12 | 12:14:00
 
Godmorgon på er!
Här sitter jag i mysstrumpor, men otvättat hår och dricker te. Har åkt på världens hemskaste migrän-period just nu.. och detta är min 5:e dag med molande huvudvärk. 
Så trött på att ligga hemma, men vad skall man annars göra när huvudet dunkar och skriker. Usch.
Är så besviken på min nya vårdcentral också! Sist gång jag kom dit för att prata om min migrän så satt läkaren och googlade mina symptom. Skall inte de kunna sånt? Och nu när jag ringde sa de "gå till apoteket och köp alvedon". Alltså skojar de med mig? Tror de inte att jag redan försökt med alvedon och alla möjliga läkemedel för att få bot på detta? Vart kan man hitta en vettig läkare som tar sånt här på allvar?
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Klara, gör akupunktur! Jag gjorde det och har inte haft migrän på 2 år! :*

2016-02-15 @ 19:24:16
URL: http://nouw.com/elinmaja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0