frukost en tisdag

2015-03-31 | 12:00:00
 
Godmorgon på er.
Ännu en gång ber jag om ursäkt för min frånvaro. Men så kan det vara ibland när man har mycket att göra.
Igår käkade jag middag och drack några drinkar med mina nya arbetskamrater. Dock glömde jag kameran... men det kommer fler gånger. 
När jag kom hem vid 9-tiden satte jag på datorn för att kika ett vamp avsnitt, men hann inte längre än 5 minuter innan jag låg stendäckad på sängen. Vaknade nyss med lampor tända, tv och dator på. Har nog aldrig sovit så hårt eller somnat så fort tidigare?!
 
Idag är det i alla fall inte många dagar kvar tills jag sitter på ett plan härifrån. Längtar ihjäl! Min kropp behöver verkligen lite värme och sol. Och såklart följer kameran och datorn med så ni får er dagliga dos av uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0