Lite från mitt vardagsrum

2015-02-12 | 13:50:20
Varför skall det vara så svårt att få till bra bilder på mitt vardagsrum? Hittar verkligen inte rätt vinkel att ta kort i och får heller inte till rätt skärpa på kameran. Frustrerande! Här får ni några kassa bilder tills jag lyckats få till bättre haha.. 
Älskar min kruka i betong som mamma fyndade till mig på second hand
Min matplats. Ser så platt ut på bilden, men denna hörna är faktiskt riktigt mysig med snedtak och min nya fina lampa från Hemtex!
Här vet jag ännu inte vad som skall göras. Kanske en fotovägg?
Min älskade soffa från IKEA. Skönare finns inte!
 
Lovar er bättre bilder någon dag när jag har mer ork. Nu skall jag äta kanelbullar och dricka mer honungste...usch

Kommentarer
Postat av: Caroline

vart har du köpt alla fina tavlor? :)
Fint du har det!

2015-02-12 @ 17:55:01
Postat av: Emma

Gud va fint du har det!!

2015-02-13 @ 12:49:29
URL: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0