Old Dubai

2015-04-12 | 06:57:28
 
Igår var vi som sagt och besökte den gamla delen av dubai och kikade på en massa souks. De hade allt från kryddor till krimskrams och äkta guld. Men helt ärligt var detta inte my cup of tea. Försäljarna var väldigt på, tjatiga och rent ut sagt jobbiga. Inte alls som de är i övriga mellanöstern. Så efter någon timma var vi nöjda och drog till Marinan i dubai till en kompis lägenhet för lite balkonghäng. 
Nu är det bara idag och måndag kvar innan jag flyger hem, så nu skall jag ut och råpressa vid poolen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du som reser så mycket har inte nått tips på hur man ska undvika att må illa på planet?:) jag ska flyga för första gången nästa vecka och jag vill absolut inte må illa:o haha!

2015-04-13 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0