ordning i oredan

2014-10-22 | 00:09:11
I brist på andra bilder får ni en från arkivet. Älskar fortfarande denna kappa från H&M. Synd att det är så kallt ute nu...
 
Gud, vad mitt rum är rent på dessa bilder. Nu är det rena rama kaoset när man kommer innanför min dörr. Det står påsar, flyttkartonger, tallrikar, kastruller, damsugare, högar med papper osv över hela golvet. 
Jag fungerar inte riktigt som normalt när det är kaos i mitt rum. Behöver ordning runt mig annars vet jag inte riktigt vart jag skall ta vägen. Men snart är det slut på detta elende. Nästa helg får jag nycklarna till min lägenhet(!!!) Så nu ber jag till gud att tapeterna och badrummet blir klart snabbt så jag kan flytta in och börja göra mig hemmastadd. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du flytta i uddevalla?

Svar: Söder :)
Klara Miller

2014-10-22 @ 13:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0