10 saker som gör mig lycklig

2014-10-12 | 21:11:10
 
1. Promenader. Jag får en euforisk känsla som bara promenader kan framkalla. Underbart!
2. Mina bästa vänner och min familj. Det senaste har jag tänkt så mycket på min lillasyster Nici, om hur glad hon faktiskt gör mig. Älskar henne så mycket och saknar henne så mycket att det gör ont.
3. God mat. Att lyckas laga den där maträtten som blir sådär hejdundrande god. Inget slår nog det.
4. Att veta om att man är älskad, och att känna att man älskar någon tillbaka.
5. Höjder och karuseller. ÄLSKAR när man får lite höjdpanik och det kittlas i magen.
6. Att resa och upptäcka.
7. Att se någon annan lycklig. T.ex när någon skrattar sådär okontrollbart. Jag kan komma på mig själv med att sitta och bara känna lycka av det.
8. Att skratta
9. När man släpper loss, inte tänker på något och bara dansar. 
10. Ärlighet. Det väger så högt. Och att folk är ärliga och inte "fake" gör mig lycklig. Känns skönt att veta att folk talar sanning, även om det kan vara hårt att höra ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0