svar på tal

2014-11-09 | 23:53:02
Har verkligen varit sämst på att blogga det senaste, och även väldigt dålig på att svara på kommentarer. Så här får ni några av de senaste, väldigt mycket försenat...
 
Saga Om:
Vad brukar du få ut i månaden? :) gillar din blogg!
Svar: Det är väldigt olika beroende på hur mycket jag jobbar. Finns månader jag får ut 1000 kr och månader jag får ut 20000 kr. Tack så mycket! :)
 
Lovisa Om:
Vart är tröjan från?? För de är väll en svart tight polo?
Svar: Tröjan är från Madelene Billmans kollektion för Rut and circle. Ja, precis det är det! :)
 
Anonym Om:
Vart ska du flytta i uddevalla?
Svar: Jag skall flytta in i en tvåa på söder. Längtar såååå mycket!
 
Anonym Om:
Har du provat sushi på det nya stället? Mycket godare :)
Svar: Nej har tyvärr inte gjort det ännu, men skall absolut testa. Hört en massa bra om dem och deras californiarolls!
 
manda Om:
Ska du på någon Halloween-fest i år? Vad ska du klä ut dig till?
Svar: Lite sent att svara på denna fråga kanske.. Men ja, jag drog ut och var utklädd till ängel. Dock tog jag inga kort den kvällen, så har tyvärr inga bilder på min utklädnad :(
 
Hanna Om:
vart har du fått jobb? :)
Svar: Jag har fått jobb i en klädbutik som heter Harmonix. De har även en butik i Vänersborg, men öppnar nu en större i Uddevalla på torsdag. Så då får ni gärna komma och kika, samt mumsa i er lite cupcakes och mingla med mig!
 
Anonym Om:
Stellas Lekland?
Svar: Nej, det är en nyöppnad klädbutik i stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0