fathersday

2014-11-09 | 23:13:47
Ovan ser ni världens finaste människa. Ser upp till min dady så sjukt mycket, och det är riktigt tråkigt att jag inte får pussa och krama på min pappa på fars dag då han är hemma i Abu Dhabi. Men om några veckor kommer han hem till sverige och då skall jag spendera så mycket tid jag bara kan med honom. Wiie längtar.
 
Även fast jag är vuxen nu och står på egna ben, så är det riktigt jobbigt att inte ha sin pappa nära. Förr, när man var liten, kunde man bara krypa upp i hans knä när man kände för det, men nu bor han på andra sidan jordklotet och det är alldeles för långt borta. Får en klump i halsen varje gång jag hör hans röst bara för att jag vet att avståndet är så stort mellan oss. Saknar dig så mycket att det gör ont, och älskar dig mer än man kan beskriva med ord. Hoppas du blir uppvaktad och lite extra bortskämd idag.
 
Dad, you're someone to look up to, no matter how tall i've grown 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0