Bricks and stars

2014-11-12 | 23:16:42
 
Ligger i sängen i försök att somna, men som vanligt är det omöjligt. Vrider och vänder mig hela tiden... så får väl ligga här några timmar till och filosofera. Var förbi lägenheten förut också. De har äntligen fått upp tapeterna i vardagsrummet. Men ännu är sovrummet, hallen och toaletten kaos. Så det blir förhoppningsvis till helgen som jag kan flytta in i min lilla lya.
 
Imorgon är det ÄNTLIGEN öppning för Harmonix. Så nu tycker jag att ni alla skall pallra er ner till stan vid 18.00 då portarna öppnar! Vi har öppet hela kvällen, så jag hoppas att det blir många som kikar in under kvällstimmarna och säger hej och tar en muffins, och handlar såklart! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har du köpt lägenhet eller är det Hyres? Vem hur du av i så fall??

2014-11-13 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0