You are my reflection

2014-05-01 | 20:02:00
Skjorta - Lindex barnavdelning, Kappa - H&M, Byxor - Bikbok, Skor - DinSko, Väska - H&M


Såhär gick jag klädd igår när jag mötte upp brudarna för lite shisha och sedan mina jobbkamrater för käk och drinkar ute på mortens. Älskar när man hittar på saker och inte bara ligger hemma. Fast å andra sidan är det riktigt skönt att ta det lugnt också!
 
På tal om kläderna så är jag så jävla förälskad i min kappa. Vill bära den till allt. Lite synd att vi har "jobbkläder" på biltema... Vill ju använda mina kläder, men just nu hänger det mesta i garderoben och samlar damm då jag jobbar 24/7. Men what to do?
Och hur ovant att se mig i röda läppar? Hade burit läppstift all day every day om jag bara hade haft aningen större läppar. Får väl ta och skaffa mig snart... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0