hud

2014-05-14 | 16:49:02
Hemkommen från jobbet nu, och är så taggad på att få vara ledig i några dagar.
Skall försöka komma igång med träningen nu när jag har lite tid, så ikväll blir det ett spinningpass och sedan bastu efter det.
Har börjat tänka jätte mycket på min hud det senaste. Vill verkligen ha en fin, spänstig hud med lyster! Så bastu blir perfekt för att öppna upp porerna lite.
 
Jag har slarvat en del med min kost det senaste halvåret, och det syns verkligen på min hud. Som tur är har jag hyfsat bra ämnesomsättning, så jag blir inte tjock när jag äter onyttigt. Men fan vad finnar jag får! Och det är inte kul. Måste bli ändring på detta! (Haha skriver jag när jag sitter och äter djungelvrål...). Vatten är viktigt också!! Måste börja dricka mer... dricker endast några klunkar på kvällen när jag borstar tänderna... 
Det där med självdiciplin alltså... hur gör ni?
 
 
Bilderna är Ninas, så gå in och kika på hennes blogg. Hon ger en massa grymma tips på smink osv.
 
Dessa två står högst upp på min inköpslista nu! Chanel's illuminating base och Chanel's soleil de tan bronzing creme. Sedan måste jag införskaffa mig något bra serum och återfuktande natt och dagkräm. Någon som har bra tips på sådant?
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är en allt eller inget-människa och försöker alltid ändra allt på en gång. Antingen äter jag onyttigt och är lat men när jag väl bestämmer mig så tränar jag varje dag och äter inget.socker alls. Men detta håller bara ett tag. Känns som du är liknande? För att få en långsiktig rutin och självdiciplin tror jag att man ska få in en ny vana i taget och inte allt på samma.gång. Det försöker jag med nu,med både träning och det yttre och det funkar! Kram på dig!

2014-05-16 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0