A great start to the week

2014-05-13 | 00:16:10

Hej darlings! Jobbat hela dagen, och nu på kvällen har jag varit på bio med min lovie! Vi såg spiderman 2, som var riktigt grym! Fast den slutade sjukt dåligt...
Som ni alla säkert vet, så ÄLSKAR jag "marvel" filmer. Eller ah "comicbooks". Bästa som finns! Måste varit en riktig serienörd i mitt tidigare liv.

Fick ventilerat lite med min bästa också, som man bara kan göra med henne. På riktigt? Vad hade jag gjort utan mina vänner. Världens absolut bästa.

Är övertaggad på att vara ledig imorgon! Ska sova sååå länge och sedan träffa Simon som är hemma i Uddevalla igen! Jippie. 
Fått sällskap av vår lilla katt Lilleman i natt med (känns extra speciellt då våra katter i vanliga fall HATAR mig), så puss natti på er alla! Idag har varit en sjukt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi världens bästa du<3

2014-05-13 @ 13:05:18
URL: http://linairene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0