wave after wave

2014-03-20 | 15:17:44
Såhär går jag klädd på mina lediga dagar. Slappaste slappen.
 
God morgon (förmiddag) på er. Idag är min enda lediga dag denna vecka, så har bara legat och dragit mig i sängen fram tills nu. Skall slänga i mig någon mat snart, och ta en promenad runt området. Finns inget bättre än att promenera med musik i öronen och andas in lite frisk luft.
 
Igår innan jobbet sprang jag ner på stan och köpte en fjärrkontroll till min kamera (ÄNTLIGEN!). Så nu kan jag fota mig själv haha! Mer outfit bilder till er och framförallt bättre uppdatering! Är så glad.
Mamma och Ebba hatar att ta bilder, så det blir ju sällan att man använder systemkameran. Men nu jävlar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0