svar på tal

2014-03-09 | 11:41:00
Anonym Om:
Haha ni vet att ni har ALLA emot er för de ni gjorde instt. Hon har alla på sim sida o ingen kommer att svika en sån underbar person som hon är. Hon har inga dåliga sidor. De ni gjorde mot henne inatt kommer ni sent att få glömma...
 
Anonym Om:
Du kommer snart stt få vet den äckliga sanningen bakom Lans....
 
Svar:
Men snälla du, det som hände inatt har jag inte med att göra. Det är mellan Anna och Elin. Man skall inte lägga sig i andras fighter! Så låt dem lösa det själva.
Det enda jag gjorde var att hänga med en av mina bästa vänner och dansa jävligt fult. Så sorry om min dans "offended anyone", men annars har ni ingen anledning att hata mig :)
Sedan har jag själv blivit utkastad från krogen ett antal gånger (många gånger), men man ska inte sura över det. Shit happens.
Och snacka inte skit om Anna. Hon är bäst. PUNKT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0