I miss spint

2014-03-21 | 00:53:39
En bild på min söta lilla klass från när vi var i Scottland - England.
 

Förlåt för mitt eviga tjat om resor. Men som sagt, jag vet inget bättre än att åka till nya platser i världen.
Jag kommer ihåg hur besviken jag var när vår klassföreståndare sa att det blev några veckor i Scottland och England istället för en solsemester på Malta. Men när vi väl kom dit, guuud! Scottland var på riktigt ett av de finaste ställen jag någonsin varit på (och jag har rest jävligt mycket under mina 20 år). Det fanns så mycket historia, så fina byggnader, mysiga platser och framförallt härligt folk! England och London tyckte jag inte om lika mycket, det var som vilken storstad som helst. Men det var endå kul att uppleva.
 
Idag fick jag veta att vi skall åka till Bulgarien i Septemeber. Fick det i studentpresent av min mammas bästa vän Helene. Har tyvärr inte hört så mycket om Bulgarien, så i början var jag lite besviken. Men nu insåg jag att det förmodligen kommer vara helt grymt! Det blir ju en helt ny destination för mig då jag aldrig varit där tidigare!
 
Jag säger det igen - JAG ÄLSKAR ATT RESA! En dag skall jag göra en jorden runt resa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0