Måsten i duschen

2014-06-11 | 21:09:00
Tänkte börja lägga ut lite "tips" på saker jag inte kan leva utan i smink/beautyväg för de som är intresserade...
 
Palett sheer silver - bästa silvershampoot/balsamet jag prövat utan tvekan, och man får såndär perfekt kall färg utan att det skiftar i lila. Finns att köpa hos de flesta frisörer.
J beverly hills värmespray som jag tipsat om tidigare. Sjukt bra och det känns knappt att man har någonting i håret. Viktigt att skydda håret mot värme!!
Sedan sist men inte minst, Loréals nutri-gloss inpackning. Har använt den i flera år och blir aldrig besviken. Håret blir så mjukt och lent, och för mig som aldrig borstar håret så är den min gud då tovorna praktiskt taget försvinner efter en tvätt med denna produkt.

Sedan avslutar jag alltid med att skölja hela håret i iskallt vatten och klämmer i några droppar olja i topparna för att förhindra torrt och frissigt hår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0