GLOSSYBOX

2014-07-15 | 20:49:29
Här kom den! Min födelsedagspresent som jag fick av mina bästa vänner - Gadd, Lina och Beccan. Kommer alltså få en glossybox hemskickad i några månader framöver med en massa skönhetsprodukter som är nya på marknaden. Så kul! Och jag som älskar skönhetsprodukter och smink, passar mig perfekt.
Månadens glossybox, som är designad av Lovisa Burfitt, innehöll detta:
1. Naobay Schampoo och Showegel. Ett schampoo/showergel med 99% naturliga ingredienser.
2. Naked lips. Ett läppbalsam med 100% naturliga ingredienser med smak av havtorn och apelsin.
3. Färg. En svart kajalpenna från det svenska märket Färg.
4. Benefit cosmetics. En mascara som ger väldigt långa och svarta fransar. Haft en sedan tidigare, så super att jag fick lite påfyllning. Den är grym!
5. Deo doc. En intimdeo, haha alltså deo för fittan. Blir spännande, den luktar iaf gott!
6. Schwarzkopf pro. En vårdande hårolja med värmeskydd som ger glans och motverkar frissighet. Perfekt att ha i väskan och perfekt för mig som har kaoshår!
 
Tack så mycket mina älsklingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0