nu kör vi

2014-01-04 | 14:36:26
Godförmiddag raringar.
Spenderade gårdagen hemma hos Gadd med fina brudar och megagott käk. Rena rama kocken är hon ju! Det bjöds på fläskfilét i någon god sås och pasta. Mättast i världen efter det.
Kvällen spenderades med skrattattack efter skrattattack. Världens bästa vänner, helt klart!
 
Nu är jag hemma igen och har degat ett tag, men känner att det är dags att röra lite på fläsket. Jag har, som alla andra, bestämt mig att ta tag i träningen nu igen. Och denna gången måste jag verkligen, då jag betalat för träningskort (aldrig behövt betala innan då jag jobbat på gymmet). Skall bara synka min lista och sen sticker jag iväg för lite löpning och bastu. Fint på en lördag!
 
 
Vad som sker ikväll är fortfarande ett mysterium..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0