nejmen hej, hej men nej

2014-01-02 | 23:27:15
Ligger i sängen helt slutkörd efter världens mest slappa dag? Hur kan det vara så?
Kanske beror på att jag varit helt förstörd sedan jag kom hem från utlandet. Inte kunnat få i mig mat på grund av mitt humör och har knappt sovit på grund av mitt jetlag. 
 
Är jag ensam om att helt tappa matlusten när jag grubblar/är ledsen över något/någon?
 
Usch. Är i alla fall så jävla trött på att lägga min energi på att undra och fundera på en massa saker. Snart skiter jag i det helt, men vill så inte vara den som ger upp. Man ska fan kämpa in i slutet för det man vill ha!
 
 
Men slut på deppsnacket nu. Vet ni vad jag ska göra nästa vecka? Åka till fjällen med bestie! Ska bli så jävla skoj. Äääääälskar att åka skidor. Wihooo. Måste bara se till att hitta alla mina skidkläder och saker, blir en match bara det! Har ju noll koll på vart alla mina kläder är...
 
Nu ska jag läsa i VÄRLDENS bästa bok - fifty shades freedoch sedan nana, p&k
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0