hej mitt vinterland

2014-01-16 | 15:18:41
 
Jacka - Lindex, Byxor - H&M, Linne - H&M Devided
 
Tydligen sista dagen med snö enligt mamma, så jag och Becca drog oss ut i ovädret och knäppte några bilder. Blev dock inga bra, men ni får i alla fall någonting att kolla på. 
Har lite panik över mitt hår. Skall jag kapa längderna helt? Slinga det blondare? Tona? Färga brunt? Ååh är så trött på det. Och det ser ju förjävligt ut på bilderna ovan.
Ångrar så mycket att jag färgade mitt naturliga. Man behövde aldrig oroa sig över utväxt, urtvättat eller liknande..
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker att du ska kapa längden, tror du skulle passa svin bra i det!

2014-01-16 @ 17:51:18
Postat av: Sanna

Kapa längderna och göra blonda slingor! Fyfan vad fint!

2014-01-17 @ 03:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0