fyra

2014-01-30 | 21:40:25
Hej lovies!
Har varit lite distant från bloggen som ni kanske märkt? Blir så när jag jobbar tyvärr. Fixar mig inte till jobbet och då tar jag inga bilder, och då blir det inget material till bloggen tråkigt nog.
 
Har världens panik över hur onyttig jag är nu för tiden. Vill på riktigt bara kura ihop mig och gråta. Aldrig varit så illa som nu. 
Har tyvärr inte någon bra självdiciplin när det kommer till mat och träning, och det suger. Men måste verkligen försöka nu, annars kommer jag sluta upp med diabetes inom något år...
 
På med träningskläderna för en löptur nu. Hej hej våldtäcktsmän...... (ska ha kniv och pepparspray med mig typ)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0