ABU DHABI part 1

2014-01-07 | 16:39:00
Äntligen tänkte jag börja visa er bilderna från min resa. Men istället för att slänga in alla i ett inlägg så lägger jag ut lite från speciella dagar. Tror det blir bättre så
 
Åh det är så fint i Abu Dhabi, och klimatet är verkligen drömskönt! Här kommer några bilder från min första dag.
Min syster Nici (i mitten) var med och firade Lucia med svenska skolan. Vårt första besök var IKEA.
Efter IKEA-besöket åkte vi ner till marinan för en lätt lunch.
Det är så himla fint och lugnt nere vid marinan. Bakom pappa kan ni skymta en stor yatch samt banan där formula1 hölls i höstas.
Haha så äcklig och sliten bild på mig... Men här ser ni på ett ungefär vad vi fick ha på oss när man går utanför hem-området. Täckande av axlar, ingen urringning och inga knän får visas. (dock visades det sedan att man fick ha vad man ville på marina-området)
Genom dessa hus går formula1 banan. (Det lät en del från alla bilar när man satt och åt haha..)
Lite senare på kvällen var det dags för nästa lucia-framträdande hemma hos den svenska ambassadören. Och kåken var helt sjuk!
Lite svårt att få bild på huset. Men det var i alla fall enormt. Och för er som sett OC, så var denna sammankomst exakt som Cohen's poolfester. Med catering, betjänter och allt.

Kommentarer
Postat av: Dad

Snyggt Klara! Lycka till med läsning till körkortet!

2014-09-22 @ 17:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0