tråkig text

2014-02-12 | 22:24:47
Hej på er.
Ännu en dag bloggen ligger nere och är kass. Vet verkligen inte vad jag skall blogga om för tillfället. Känner inte riktigt någon inspiration till att ta en massa bilder då jag har lite komplex över min kropp för tillfället. Men nu till helgen åker jag iväg till varmare breddgrader, så då hoppas jag att jag blir lite gladare och mer taggad på att uppdatera här. 
 
Min blogg känns så himla B. Skulle säkert varit grymt att starta en ny och bara göra allting med bättre kvalitét. Men å andra sidan är det så kul att se tillbaka på vad jag skrivit förr... Så mycket minnen. Så blir nog att jag stannar här trots allt. 

Kommentarer
Postat av: Johan

Fortsätt! Bloggen är kanon och fortsätt med bilderna! :-)

2014-02-13 @ 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0