granatäpple och hemresa

2014-02-25 | 20:45:52
Nu ligger jag i sänger och svär för mig själv över att vi måste åka hem imorgon bitti. Jag vill verkligen inte här ifrån. Har haft sådana fina dagar här med min underbara familj och min bästa vän och bäste Anwar. Vill utomlands snart igen, och är inte ens hemma än....
Men skall inte klaga mer över detta. Ser trots allt fram emot att komma hem och jobba igen. Sedan får vi även hoppas på att våren är på ingång. Mer sol åt folket!
Min ABSOLUTA favoritfrukt - Granatäpple. Skulle utan problem kunna leva på detta.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Något tips på vart man kan hitta snygga studentklänningar i år?

2014-02-25 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0