två hjärtan som förstört varann

2014-12-06 | 22:56:47
Som vanligt på kvällen sitter jag och drömmer mig bort till sol, hav och saltigt hår. Måste nog se till att boka in en resa till pappa snart så jag har någonting att se fram emot.
 
Idag har jag jobbat min första lördag på Harmonix. Det kom riktigt mycket folk, vilket var väldigt roligt. Fortsätt med det kära ni!
Efter det käkade jag middag med mamma och Amanda och efter det har jag bara legat i pyjamas och kikat gossip girl. Varit helt utslagen ikväll, vill bara att förkylningen skall lämna min kropp så jag kan få lite energi till annat. Nu skall jag kika ett till avsnitt innan jag skall sova. Jobb imorgon igen, kika gärna in i butiken!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0