En fredag i lane

2014-04-04 | 22:36:00

Har haft världens mysigaste dag hos min bestie i Lane. 
Vaknade upp till världens brakfrukost i solen som vi avnjöt under några timmar, efter det tog vi en långpromenad i skogen och det var såå mysigt och fint. Jag mår så himla bra av att vara ute i naturen. Finns ju inget finare eller härligare än att känna lukten av skog och höra grenar knaka under ens fötter när man går runt i mossan. Vi hade världens finaste väder också, så jag kunde inte haft en bättre dag.
På eftermiddagen blev det jobb och nu ligger jag i sängen och kikar heroes. Imorgon skall jag stå upp vid 06.30 då jag börjar jobbet supertidigt. Kommer bli en låååång dag, så behöver verkligen min sömn inatt.
 
Hörs mer imorgon lovies!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Livet på landet är allt mysigt ibland!!!! Gillar att jag ser ut som en skogstomte på bilden.....

2014-04-04 @ 22:50:05
URL: http://linairene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0