blue

2013-09-16 | 22:37:30
Godkväll på er kära vänner!Jag vet att jag är sämst i världen på att blogga just nu. Men jag har jobbat varje dag, så har inte riktigt funnit tid till bloggen.För att uppdatera er lite om min vardag, så har jag nu bestämt mig för att börja äta nyttigt! Är riktigt trött på att skifta i vikt! Så jag skall sätta en målvikt som jag skall nå till nyår! Långa prommenader och powerwalks skall göras varje dag och sedan skall jag lägga på med en massa konditionsträning och löpning. Slank är målet, inte biff!
Nu ska jag lägga mig tillrätta och kika lite prisonbreak innan jag ska sova. Imorgon blir det jobb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums! ;-)

2013-09-17 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0