yogatänk

2013-10-13 | 22:30:40
Så sjukt att jag hittade denna bilden! 
 
Tänkte för en vecka sedan, när jag gick på yoga att jag verkligen måste sluta tänka på allt och lägga ner onödig energi! Att jag måste sluta försöka, kämpa och önska att bra saker ska hända (och att personer ska ändra sig). Jag ska leva "yoga" har jag sagt till mina vänner. Dvs, bara tänka på andningen och sluta lägga en massa onödig energi på saker som endå inte vill gå min väg. Mår bara dåligt av det i längden. Instuktören nämnde det flera gånger, att man ska rikta all sin energi på sin andning och sitt eget välmående och glömma allt annat som stress, killar, press, förväntningar och förhoppningar.
Har testat detta tänket några gånger och det funkar faktiskt!
Så nu ska jag tänka yoga hela veckan bara för det.
 
Fuck allt och alla som inte uppskattar my efforts! BAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0