till mitt hår

2013-10-13 | 22:57:00
Tänkte dela med mig av lite tips för håret. Har fastnat för dessa produkter och använder dem dagligen.
 
1. Thermotect - heat defence styling spray från J Beverly Hills
Detta är en spray som både skyddar håret mot värme och ger glans. Min frisör skällde på mig lite då jag aldrig tidigare använt värmeskydd när jag stylar mitt hår. Så nu är denna spray en trogen protector i mitt barr!
[Finns att köpa hos de flesta frisörer]
 
2. Protect - extra dry and brittle hair hårinpackning från TRESemmé
Denna inpackning har jag använt i snart två år. Den är så jäääävla bra! Håret blir svinlent och för mig (som aldrig borstar håret) är det rena rama drömmen!
 
3. Blonde angel från Kevin Murphy
Detta är en inpackning som både vårdar håret, gör det lent och tar bort alla gula och guldiga toner i håret. Utan denna hade mitt hår sett ut som skit!
 
4. Volumis - root volumizing powder från J Beverly Hills
Seriöst! DETTA ÄR DEN BÄSTA UPPFINNINGEN NÅGONSIN!!!! 10/10 får den, helt klart!
Jag har alltid varit bitter över att mitt hår inte får så bra volym när jag fixar det (bara enstaka gånger när man inte duschat på flera dagar kan håret få såndär perfekt textur) eller efter jag duschat. Men med denna lilla mirakelburk så får man det bästa burret i världen. Victoria secret lockar på en sekund typ! Ska försöka knäppa några före och efter bilder nån gång. Men i alla fall, KÖP DEN! (om ni vill ha mer volym i håret)
 
5. Argan Oil från PROFFS
Med mina längder, och med den nya hårfärgen så blir mitt hår lätt torrt i topparna. Då använder jag olja (de flesta kör väl på maroccoan oil) men jag tycker att man lika gärna kan köra på budger varianten från Proffs. Funkar utmärkt!
 
Och sist men inte minst, så klarar jag mig inte en dag utan torrshampoot från Batiste!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0