Ugly as shit

2013-11-17 | 23:34:00
Yepp, så här kan man också se ut. Efter att jag kom hem från Lina vid 8-tiden bänkade jag mig i sängen framför en rulle med min nya ansiktsmask. 
Älskar verkligen ansiktsprodukter och rengöringssaker osv. Tycker sånt är superkul att pyssla med och jätte intressant. Dock är ju min hud rätt så doomed, då jag solar solarium en del. Men man kan ju alltid försöka vara duktig med rengöring osv endå. 
Har märkt stor skillnad efter ansiktsbehandlingen jag var på. Den fungerade faktiskt! Är så nöjd wihii!
Vill ni ha lite tips osv som jag snappat upp när jag varit på behandlingar eller t.ex. sminkkurser? Eller är sådant helt ointressant för er? Hade varit kul om ni lämnar lite spår efter er (i form av kommentarer..) och berättar vad ni vill se mer av?
 
Ska snart sova tänkte jag i alla fall. Utan Lina buhu.. haha, vi har verkligen blivit varandras sovbuddies nu för tiden (när hon inte sover med sin boyfriend dvs). Kan verkligen inte somna utan henne vid min sida längre haha.. I-landsproblem. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tell me Klara! Vad för ansiktsmasker använder du? Någon favorit som man bara måste testa? :)

2013-11-18 @ 08:17:08
URL: http://elinmaja.blogg.se
Postat av: Anonym

skriv om behandlingar du varit på och sminkkurser, vad du lärt dig osv tack!

2013-11-18 @ 19:25:53
Postat av: Anonym

Skulle jättegärna läsa en typ "everyday makeup routine"!

2013-11-19 @ 15:25:44
Postat av: Karin

Mera tips, smink, produkter och kläder!!! :D berätta vad du gillar p varför! :D

2013-11-19 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0