Power

2013-11-15 | 23:27:12
Hej! 
Har verkligen haft fullt upp med saker de senaste dagarna och har därför inte prioriterat bloggen. 
Imorgon är det kalajs för bästa Lina som fyller 19! Så jag ska försöka ta lite kort osv, så att jag har någonting att fylla ut bloggen med. 
Jag och lina har även lovat varandra att försöka vara nyttigare (främst sluta äta godis och sötsaker) fram tills nyår med start på måndag. Och denna gången vill jag verkligen ta tag i det! 
Inte för att jag blivit tjockare eller något sånt, utan för att jag lägger så sjukt mycket pengar på snabbmat, godis, gottor osv! Måste bli mer ekonomisk (samt nyttigare då jag faktiskt märker på min kropp hur kass den blivit!!), har verkligen gått ner mig känner jag. Usch. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0