svar på tal

2013-05-23 | 18:01:58
Anna Om: Good morning
Har också huuuuuur mycket som helst kvar, eller ja 4 arbeten om 2 prov innan den 28e som är sista inlämningsdagen för 3or på min skola... Man får försöka motivera sig med hur JÄVLA GRYM man kommer vara ifall man klarar av det! När ska du vara klar?
Svar:
Ja helt sjukt vad jobbigt det är. Man känner nästan för att ge upp nu i slutet, men bara någon vecka kvar nu...
Jag har två uppsatser, två muntliga och ett prov kvar... betygen sätts den 30onde. Usch för skolan, ska bli SÅÅÅ skönt att slippa haha!
Konstigt nog har inga av mina kompisar någonting kvar i skolan, bara min klass som pinas fram till slutet... :o

Idag måste jag skriva ett arbete också, men finner fan ingen ork.... hoppas på att få lite impulskraft ikväll och äga sönder. Åh skolan kan ta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0