morsdag

2013-05-26 | 23:12:58
Godkväll alla underbara!
Hur har er dag varit? Riktigt underbart väder fick vi i alla fall, dagen i ära.
Vaknade upp lite bakfull i min säng imorse och insåg att det var morsdag. Så vi satte oss ute i solen och åt laxwraps till frulle. Sedan stack vi ut till torp, ikea och siba för lite ärenden och åt sedan en mysig lunch med mamma för att fira henne.
Efter det drog vi hem, lade oss på balkongen i solen och råpluggade. Tog även en paus vid 8-tiden och mötte upp Anton för en långprommis och lite snack om dittan och dattan. Fick köpt mig godis också, satt riktigt fint!
Nu på kvällen har jag fortsatt med pluggandet och är offeciellt klar med religionen! HUR GLAD?! Bryr mig inte ens om betyget, blir bara glad för ett g nu. För religion kan fan vara det värsta som finns (förutom matte och samhäll).
Bara ett muntligt framförande och ett prov kvar nu, sen är jag färdig med allt som har med skolan att göra!!! YÄÄÄÄY
Två asfagra bilder på mig från idag bjuder jag på också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0