-

2013-05-23 | 22:23:45
Pheuw, nästan klar med min jobbiga samhällsuppgift. Och med nästan klar menar jag att jag inte ens orkar bry mig om det blir ett g eller inte, varför kan inte lärarna ge oss ROLIGA uppgifter istället för sånt som får en att vilja skjuta sig i hjärnan?!
Var i alla fall och kikade på en lägenhet med mamma förut. Riktigt bra var den, så vi får väl se om det går. Just nu bor vi så sjuuukt litet, och ingen av oss pallar det mer. Så om denna lägenheten inte blir vår är det dags för lilla mig att flytta hemifrån (scary).
 
Taggar morgondagen något infernaliskt just nu. Blir drinkar på Kerstins med alla godingar som var hos Blerant innan balen. Skall bli såå skoj!
 
Pöss

Kommentarer
Postat av: boy

true story

Svar: yess... who are you?
Klara Miller

2013-05-24 @ 12:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0