naturkunskap o skit

2013-03-19 | 21:41:36
Hej kära ni!
Suttit klistrad framför naturkunskapsboken hela dagen. Älskade naturkunskap förr, och visst det är roligt, men att behöva sitta och nöta in allt är fan inte skoj. Om jag hade varit lärare hade jag anordnat en massa studiebesök och föreläsningar hos intressanta personer. Att sitta och stirra i en bok dag ut och dag in ger mig ingenting.
 
I ettan fick man i uppgift att skriva en fackuppsats inom naturkunskapen, och då var jag och min dåvarande partner in crime smarta och gjorde någonting praktiskt utav saken! Vi skrev om kolorektalcancer och fick följa med på en operation där de behandlade just detta. Hur coolt och lärorikt som helst!! Vi ställde massa frågor till läkarna och fick observera själva, awesome!
 
Med detta sagt ger jag upp plugget nu och drar mig i sängs. Uppdatering imorgon kan jag lova! Då har jag inget megaprov jag måste plugga till.
 
Natti

Kommentarer
Postat av: Voldemort

De var en fin dag klaris, hoho!

2013-03-28 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0