Fuckers

2013-03-07 | 23:04:17

Är på dåligt humör idag. Dels för min mage (som visade sig vara ett virus av något slag som är släkt med magsjuka, bara det att man inte spyr eller skiter utan endast har den grova magajukesmärtan i några veckor) och dels för att jag är trött på att behandlas dåligt. Känns lite som att så fort jag får för mig att vara snäll så skall alla gå emot mig och dryga, och när jag är arg skall alla plötsligt bli urgulliga och Goa. Det går inte ihop! Pallar inte vel!!!
Sedan är jag fruktansvärt besviken på mig själv och mina lärare. Två av mina senaste arbeten (som jag Förövrigt ansträngde mig med) har kommit tillbaka med dåliga betyg... När fan ska det bli rättvist? Fuck all you fucking fuckers! / någon som har vaknat på lite fel sida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0