Obsessed.

2013-07-16 | 09:40:38

Var någon som ville att jag skulle förklara varför Ashley och Mary-kate Olsen är mina idoler (när jag nämnde deras kollektion för bikbok).

Ända sedan jag var liten och kollade på fullt hus har jag varit totalt obsessed av dessa tvillingar. Har sett varenda film de medverkat i, kan alla låtar de sjungit, läst böckerna, haft planscher, tidningsartiklar, loggböcker etc med dem på osv.
Min bästa vän Cornelia delade samma beroende som mig haha, vilket har varit riktigt nice! Dock var min favorit Ashley och hennes MK!
På senare år har min obsession gått mer från att ha varit deras "filmer" till att följa deras sjukt snygga och unika klädstil! De är ju så sjukt grymma båda två, och det är sällan de floppar när det kommer till kläder och stil!

Så pga min långa långa besatthet av ASH och MK, så skulle jag sååå gärna vilja träffa eller se dem i verkligheten! Det har alltid varit en av mina största drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0