ett litet hej

2013-07-30 | 09:25:00
Long time no see.
Mitt internet på telefonen är ännu en gång borta, och eftersom jag jobbar näst intill hela tiden får bloggen lida lite. 
Idag är jag dock ledig, så himla gött! Ska möta upp Anwar och Lina senare för lite sushimys och softeri. (Yepp, ni kan kalla mig tredje hjulet). Om det blir bra väder tänkte vi dra ut med båten också, så ni får hålla tummarna!!
 
Så.. vad har jag haft för mig de senaste dagarna då? 
Jobb varje dag såklart, sedan har jag varit och kikat bio med det tidigare nämnda kärleksparet. Vi såg den nya x-men (LÖÖÖÖÖÖÖVE ME SOME X-MEN) och igår efter jobbet kikade jag vamp med en trevlig filur.
 
Börjar verkligen älska jobbet nu! Finns så mycket härliga personer där! Folket gör verkligen hela grejen!
 
Nu ska jag sova någon timma innan jag ska upp och möta L&A. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0