Mellis 2

2013-01-21 | 20:26:00

Haha, det blev mycket matbilder nu. Men det är exakt det min dag bestått av. Mat och plugg.

Nu har migränen smygit sig på, klarar inte av att sitta framför en dator i så många timmar. Så om en stund ger jag nog upp och lägger mig i sängen för att läsa mig till lite mer information istället. Tur att vi har en timma på oss på lektionen imorgon att skriva klart. Man får utnyttja den lilla tid man har!

Nu ska jag äta lite grapefruit (som tydligen skall minska sötsuget och aptiten? Kanske blir det mitt sista mål för dagen?)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt med matbilder! Tycker det är inspirerande!!

2013-01-21 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0