jobbuppdate

2013-01-18 | 18:27:00
Sitter på jobbet och spanar in alla snyggingar som pumpar. Soft jobb eller?
Älskar att vara här när det är relativt lugna dagar. Alla är så posetiva och glada då och det gör verkligen mina dagar!
Fick även reda på att min favorittränare som varit borta i ett år börjat ha sina pass igen. Morgonpass också, så jävla grymt!
Vet ni hur skönt det är att gå upp kl 07 och sticka ner till Friskis för ett svettigt morgonpass, sedan duscha i lugn och ro och äta frulle innan det är dags för skolan?
 
Om ca 45 minuter slutar jag, så då drar jag hem för lite fredagsmys. Dock är jag sugen på att träna, men det blir lite svårt med all snö. Får bli ett pass imorgon förmiddag istället.
 
Vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0