firm

2013-01-18 | 23:36:00
Vad gör man när man inte kan sova? Jo, man sätter sig och skriver några A4 på sitt medicinarbete. Fasen vad duktig jag kommer känna mig imorgon när jag vaknar och har gjort hälften av allt jag egentligen skulle gjort då. Go Klara!
Annars då? Har bestämt mig för att leva nyttigt med en "äta vad jag vill-dag" fram till Maj månad, och då tänkte jag köra 30-dagars detox för att rensa kroppen innan studenten, balen och Rhodos. Sounds good huh? Nu ska vi se om jag är så självdiciplinerad att jag klarar detta också?! Träning måste jag förståss klämma in lite här och var om jag vill komma någonstans med min kropp. Snyggt och tight ska det vara inför sommaren.
Bild tagen för ett tag sen, då var min mage tight och fast. This will happen soon again I tell you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är 30 dagars detox? Bra blogg!!

Svar: Man går på en slags "diet" under 30 dagar som innefattar flytande föda med bara narurliga ingredienser för att skölja kroppen på alla gifter och all skit. :) tack så hemskt mycket! :)
Klara Miller

2013-01-19 @ 12:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0