årsresumé

2013-01-03 | 02:18:21
 
Januari - Gick en fotokurs i skolan och lekte modell samt filosoferade mycket ute hos pappa i snöovädret. Happily in love efter nyåret.
Februari - Gick hårshow för frisörerna och åkte en snabbis till fjällen med mina systrar. Misslyckades såklart som vanligt och halshögg nästan mig själv med staven...
Mars - började hårdträna och åt nyttigt samt lekte bloggare med mamma och tog en massa outfitbilder.
April - Tränade lite för mycket och gick ner alldeles för mycket i vikt. Stukade även mina två fingrar under ett basketpass i skolan... Denna månaden var det bara träning och kost som cirkulerade i min hjärna. Sick
Maj - Pressade som aldrig förr på balkongen i det fina vädret. Fick andra gradens brännskada på jobbet (har fortfarande kvar ett stort ärr över hela armen). Gick på margeretegärdes finfina bal och softade hemma i mjukis och njöt av sommarens början.
Juni - Min fina syster gick ur nian och var snyggast på sin bal. Kollade på 93-orna som tog studenten. Blev kärare. Firade midsommar med mina finaste vänner.
Juli - kan varit den bästa månaden på hela året. Fyllde 18, festade som aldrig förr och umgicks dygnet runt med mina underbara tjejer. Åkte till fjällbacka i några dagar och hade the best time ever!! Var på den finaste platsen i sverige - Järvsö. Festade ännu mer. Tränade en massa och började löpa. Solade och hängde en del på stranden. wooo happy times!
Augusti - Hade den grymmaste 18-årsfesten at my place. Kollade på Alice Cooper och var svinsjuk, kär och lycklig. Lärde mig åka wakeboard och tillbringade mycket tid vid havet. Åkte till GRYMMASTE rhodos och hade den ROLIGASTE VECKAN I MITT LIV. Solade och pressade med mina favoriter.
September - Walk of shame. Head over heels in love. Festade med mina favvosar och hade the time of my life som alltid med dem!
Oktober - Myste till tusen och var världens lyckligaste. Åkte ner till Helsingborg med min soulmate. Raveade på Harrys. Besökte Scottland och England med min lilla klass. Got a tatoo. Firade halloween och var grym som lilla My. Festade ännu mer och levde livet fullt ut.
 
November - Kass månad. Skolan tog upp all tid, tränade knappt, blev hjärtekrossad men umgicks med mina fina som fick mig att klara allt.
 
December - Kollade den fina julkonserten/luciafirandet som västerskolan håller varje år. Firade jul hemma hos pappsen. Umgicks med mina bästa <3 och var lycklig som ett barn över en VIT VINTER.
 
Grymt år som fan. Har alla mina fina vänner och familj att tacka. Detta året har redan börjat bra och kommer säkerligen bli lika grymt som 2012.
 
Stor kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0