Fjortonochtio

2013-02-20 | 14:10:00

God förmiddag kära ni!

Jag har precis kommit hem från Becca och Lina och sedan en sväng på torp där jag köpte lite smått och gott. Sitter nu och försöker planera min dag. Igår var vi och tränade på Idas pass, riktigt bra och SHIT vilken energi bruden har! Så nu är jag taggad på träning, så skall tvinga med syrran till gymmet lite senare i eftermiddag tänkte jag.

Ikväll är det studentfest på Mortens här i Uddevalla, men jag vet verkligen inte om jag pallar gå dit. För det första har jag knappt några pengar, för det andra vill jag träna (och då passar inte alcohol in), för det tredje borde jag plugga och bli klar med mina skolsaker, för det fjärde är jag inte ens sugen på att dra ut o supa och för det femte... finns ingen kille jag är ens det minsta intresserad av här i Uddevalla, så varför dra ut då?

(Som ni märker försöker jag hitta bra argument till varför jag får leka "torris" och skita i utgång denna onsdagen...) Men vi får väl se, kvällen är ung och mina vänner är grymma på att övertala mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du menar att man bara går ut och dansar för att ragga? :S

2013-02-20 @ 18:57:18
Postat av: Anonym

Sv: nej, men att de flesta på krogen raggar! :)

2013-02-20 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0