F*ck

2013-02-10 | 22:36:56

Har sån sjuuuuuk ångest över min kropp just nu. Har aldrig vägt så mycket som nu, och jag känner verkligen av det! Är tröttare än vanligt och usch... Nej, nu får jag fan ta tag i skiten. Pallar inte att må såhär. Tycker inte ens att det är roligt att shoppa eftersom jag inte tycker kläderna sitter snyggt längre.. Förstår ni ångesten?
Tror det är lite därför jag är frånvarande från bloggen också. Tar inga bilder och då blir det inte roligt att blogga.. Men jag SKA komma igång igen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna kommentar gäller för alla dina bilder på dig:
Sjukt snygg och söt! Och absolut snyggaste benen jag sett! Dom flesta bilderna är dessutom snyggt tagna! Denna bloggen hamnar definitivt bland mina favoriter! Uppdatera mera:)

Svar: Tack så hemskt mycket! Jag ska försöka! :)
Klara Miller

2013-02-11 @ 15:50:55
URL: http://videoclip.se
Postat av: Rebecka Eskelinen

Du är fin som du är vännen och tänk aldrig negativt om dig själv igen på detta sätt! Alla har vi dåliga dagar men det går snart över igen och ha inte så höga krav på dig själv. Alla kan inte se ut som vs modeller eller andra tjejer som man ser överallt på internet just nu, alla måste utgå från sin egen kropp och det måste även du! Ta hand om dig och tänk positivt om dig själv istället för negativt så ska du se att det blir bra igen. Alla är fina på sitt eget sätt och det är även du hjärtat.

love <3

Svar: Sötis du är gumman! Lots of love <3
Klara Miller

2013-02-11 @ 21:28:16
Postat av: e

Men du.... Försök att se dig själv med någon annans ögon.. Du är väldigt smal! Har sett dig irl också så vet att det inte är bara på bilder :) Det är lätt att bli "blind" när det gäller ens egna kropp. Du är helt seriöst någon av de smalaste jag sett, blir det smalare är det inte snyggt längre. Så tagga ner med kroppsfixeringen vettja ;)

Läser bara din blogg och en till så blir väldigt tråkigt när du inte uppdaterar. Tack för en fin blogg söta du!

Svar: Jo men det är ju klart att man jämför sig med andra och även sig själv. Jag har gått upp i vikt och mår inte alls bra utav det. Men det är bara att sätta igång med träningen och ändra kosten :)Taack så mycket, skall försöka bli bättre på att uppdatera! :D
Klara Miller

2013-02-12 @ 12:03:06
Postat av: Johan

Men gud är du knäpp lr? ;-) Jag menar du är ju skitsnygg och din kropp - wow säger jag bara. Du borde ha någon helbild på dig i underkläder!

Svar: Taack :) Haha naa det lär nog inte hända... kanske om jag blir vs-modell (vilket är väldigt unlikely)
Klara Miller

2013-02-12 @ 19:50:24
Postat av: henke

äsccchhh, ta en cheese och chilla .... -_- men dock väldigt underhållande så jag ändrar mig.. fortsätt ;)

2013-02-12 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0